• خانه
  • آموزش میکروبلیدینگ در تهران

آموزش میکروبلیدینگ در تهران

آموزش میکروبلیدینگ در تهران

آموزش میکروبلیدینگ در تهران همانطور که میدانید توسط اساتید و مبتدیان متعددی انجام میشود.یکی از این اساتید برجسته و خوش نام سرکار خانم سمیرا شاهین فر با سابقه کاری بیش از یک دهه میباشند.

 

برای آشنایی بیشتر با مفاهیم کلی میکروبلیدینگ بصورت خلاصه وار آن را توضیح خواهیم داد.

 

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یکی دیگر از روش های پیشرفته تاتو و آرایش دائم است.ابروها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند. استفاده از تاتو برای حجیم سازی و تغییر شکل ابروها، یکی از بهترین گزینه های زیبایی دائمی است. با پیشرفت روش سنتی تاتو، تکنیک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابداع شده است. در روش میکروبلیدینگ به وسیله تیغه نازک و فشار دست تاتو کار، رنگ دانه های تاتو، به پوست تزریق می شوند. عوارض، درد و آسیب پوستی روش میکروبلیدینگ، نسبت به تکنیک های دیگر تاتو کمتر است.

 

 

در این تکنیک، خطوط ایجاد شده بسیار طبیعی، هنرمندانه و ظریف تر از تکنیک های مشابه است. در این روش رنگ تاتو در عمق پوست تزریق نمی شود و بر عکس روش های قدیمی و میکروپیگمنتشن، پوست آسیب نمی بیند و سلامتی فرد به خطر نمی افتد. رنگ مورد استفاده در این روش کیفیت بسیار عالی دارد.

همچنین اگر مایل هستید که در کلاس های آموزش میکروبلیدینگ شرکت کنید میتوانید در دوره های آموزشی حضوری و آنلاین خانم سمیرا شاهین فر ثبت نام کنید تا در کوتاه ترین زمان با پایین ترین زمینه در این حرفه مهارت پیدا کنید و کسب درآمد کنید.

 

 

مراحل انجام میکروبلیدینگ

در این بخش از مقاله، مراحل انجام تکنیک میکروبلیدینگ را برای شما گرداوری کرده ایم. قبل از انجام میکروبلیدینگ ابرو، ابتدا لوازم مورد نیاز انجام تاتو را از فروشگاه سمیرا تاتو تهیه کنید. لوازم مورد نیاز انجام تاتو ابرو با روش میکروبلیدینگ عبارت است از:

  • قلم دستی نقره ای سنگین
  • سوزن یک بار مصرف سرکج
  • بی حس کننده
  • مواد استریلیزه سوزن تاتو
  • خط کش و کولیس

 

آموزش میکروبلیدینگ در تهران

 

مراحل انجام کار به شرح زیر می باشد :

  • طراحی ابرو: ابتدا قبل از شروع کار با حوصله و دقت ابرو ی مشتری را طراحی کنید. ابرو را طبق سلیقه، فرم صورت، حالت چشم ها و اندازه پیشانی مشتری طراحی کنید.
  • قرینه سازی ابرو: پس از کشیدن هاشور ابرو، به وسیله خط کش، نخ و کولیس ابروها را با هم قرینه سازی کنید. ابروهای ناهماهنگ، زیبایی ابرو و چهره را کم می کند.
  • انجام تاتو: پس از طراحی و قرینه سازی، به وسیله قلم و فشار دست، روی ابروها را هاشور بزنید. هاشور به خط های ریز و ظریفی که شبیه موهای ابرو هستند گفته می شوند.
  • تزریق رنگ دانه ها: در میکروبلیدینگ ابرو، با ایجاد خراش روی ابرو رنگ دانه های تاتو، به پوست تزریق می شوند. بعد از پایان هاشور زدن ابرو، کل ابرو را با رنگ تاتو پوشش دهید. با پاک کردن رنگ از روی ابروها و بررسی تثبیت رنگ ابرو، دوباره این مرحله انجام دهید. این مرحله را تا جایی که رنگ تاتو ابرو، ثابت بماند تکرار کنید.

 

همانطور که ملاحظه فرمودید بصورت مختصر در این مقاله آموزش میکروبلیدینگ را برایتان شرح دادیم،اما توجه داشته باشید که میکروبلیدینگ یک کار حساس و ظریفی است و حتما باید زیر نظر استادی باتجربه آموزش داده یا انجام شود.

 

بنابر این اگر به دنبال آموزش میکروبلیدینگ در تهران زیر نظر یک مدرس و استاد حرفه ای هستید ما به شما بهترین را معرفی خواهیم کرد.تاتو آرتیست سمیرا شاهین فر بصورت تضمینی به شما عزیزان آموزش داده و یا کار میکرو را انجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button