• خانه
  • سایت تخصصی سمیرا شاهین فر

سایت تخصصی سمیرا شاهین فر

سایت تخصصی سمیرا شاهین فر

سایت تخصصی سمیرا شاهین فر جزو 10 سایت برتر کشوری در زمینه سالن های زیبایی میباشد که توسط مجتمع فنی مهندسی مروا طراحی شده است.

 

دوستان عزیز و همراهان همیشگی خانم سمیرا شاهین فر بصورت حضوری و در شبکه های اجتماعی

 

ضمن سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان

 

با طراحی سایت تخصصی سمیرا شاهین فر یک قدم دیگر برای راحتی شما عزیزان جهت خرید محصولات و دیدن توضیحات کامل بصورت 24 ساعته،خرید دوره های آموزشی با دادن تست و مدرک هوشمند،اطلاع از ورکشاپ های آنلاین و حضوری،رزرو نوبت و بسیاری دیگر از امکانات ویژه برداشتیم.

 

این سامانه ی ویژه جزو ده سایت تخصصی و برتر کشور با امکانات بسیار فوق العاده میباشد که مدرسان زیبایی عزیز نیز میتوانند دوره های آموزشی خود را در این سامانه به فروش برسانند.

 

 

این سامانه ی خانم سمیرا شاهین فر به گونه ای طراحی شده است که هر دوره بصورت اتوماتیک پس از اتمام یک تست خودکار از همان دوره دارد که نشان دهنده متوجه شدن موضوع توسط شما عزیزان میباشد و سپس یک گواهینامه یا سرتیفیکیت هوشمند نیز پس از کسب نمره تعیین شده به شما عزیزان با مشخصات خودتان داده خواهد شد که دارای اعتبار میباشد .

و میتوانید با پرداخت هرینه ای اندک درخواست بین المللی سرتیفیکیت را نیز از سامانه ی چند زبانه ی سالن یاران با کد ریجستری و قابلیت استعلام از سرتاسر جهان بدهید.

 

لذا این سامانه را به دوستان خود معرفی کنید.

 

همچنین در آینده ی نزدیک پنل بازاریابی مختص به بازاریابان در سامانه سمیرا شاهین فر اضافه خواهد شد که در ازای فروش محصولات پورسانت قابل توجهی به بازاریابان تعلق خواهد گرفت،و بازاریاب دارای پنل اختصاصی،کد اختصاصی و برای هر محصول دارای لینک اختصاصی مربوط به خود میباشد.

 

خدمت رسانی هرچه تمامتر به شما عزیزان از افتخارات ماست.

 

باتشکر

امور روابط عمومی سامانه سمیرا شاهین فر

 

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button